[Folklista] marketing
Nemedi Laszlo
nemedi.laszlo at chello.hu
2007. Dec. 28., P, 11:56:26 CET
Kedves Gergely!
Addig, amíg nem tudjuk kik, miért hallgatják a népzenét, járnak táncházba,
és kik, miért nem hallgatják a népzenét, és/vagy járnak táncházba, addig nem
nagyon lehet kitalálni mit lehet/kell tenni. Kellenek felmérések, ha ilyenek
vannak, akkor szívesen megnézném, és akkor többet tudok mondani, addig csak
hasraütéssel lehet kitalálni.
(nem kell nagy energia ezek megcsinálására, pl a táncházakban szívesen
válaszolnak az emberek, mások megszólaltatására meg telefonos, vagy utcai
felmérés elégséges).
Ezt időszakonként meg is kell ismételni, hogy mérni lehessen a változásokat.
Az ebből nyerhető információkkal már a média is támadható, hisz ha átfedés
van az ő és a "mi" célközönségünk között, és van reális igény, akkor rá
fognak mozdulni (persze attól még kellenek termékek, mert a nézettséget
azért a más tényezők is befolyásolják).
Gondolom semmi újat nem mondtam, de eddig nem találkoztam ilyen felméréssel,
pedig elég jól átnéztem a KSH könyvtárát...
Üdv,
Némedi László
További információk a(z) Lista levelezőlistáról