<DIV>
<DIV><BR><BR><B><I>Szerintem felfújjátok az ügyet. Nagyon sok más ízléstelen (pl. hímsoviniszta) reklám is van. Az illetőknek joguk és lehetőségük van reklámozni, akkor is, ha bunkók. Ettől még nem fognak közízlést formálni, sőt, lehet, hogy fordítva sül el, és a kedves járókelő egyet jót nevet, megveszi a cápavadász könyvet, és ezentúl jobban odafigyel a néptáncra, mert a reklám felkeltette a kíváncsiságát.  Annyiféle hatás éri az embert nap, mint nap, nem lehet kicenzúrázni őket. </I></B></DIV>
<DIV><STRONG><EM>És van egy  ilyen, hogy minél szentebb, és tisztább valami, mint pl. nagy nemzeti folkörökség, annál nagyobb az esélye, hogy megjelenjen egy ilyen "hadd fricskázzak bele" igény. Merthogy valaminek a léte mellett mindig megjelenik annak a tagadásának a lehetősége is. Nem köll felfújni, szerintem, hacsak nem akartok nagyobb reklámot a cápavadász könyvnek, vagy a néptáncnak. </EM></STRONG></DIV>
<DIV><STRONG><EM></EM></STRONG> </DIV>
<DIV><STRONG><EM>Csingerka</EM></STRONG></DIV></DIV><p>
                <hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
<a href="http://us.rd.yahoo.com/mail_us/taglines/virus/*http://promotions.yahoo.com/new_mail/static/protection.html">Yahoo! Mail</a> - Helps protect you from nasty viruses.