[Folklista] Ez lesz a vesztünk...

dedesz dedesz at freemail.hu
2010. Nov. 29., H, 20:00:15 CET

Nem kell, hogy mindenhez értsünk - ehhez speciel nem értek - de
véleményem van:
Nem szeretem a cirkuszt, de láttam már olyan modern produkciókat,
amelyek elbűvöltek, és ezekben a szokásosnál több volt a művészi ötlet.
Ebben is meg volt az ötlet, de sem zeneileg nem volt igazán kidolgozva,
és a mozgás sem volt igazán kitalálva. De ha ez egy első lépés, és
valaki továbbgondolja, akkor még nagyon jó dolog sülhet ki belőle.

Amúgy meg örüljünk annak, ha minél több helyen akarják használni a
népzenénket!
Előbb kevesebb, később - reméljük - egyre több sikerrel.

Dedesz