[Folklista] Sipos István szép dokumentumfilmje

Endre Q endre.q at gmail.com
2009. Okt. 26., H, 11:01:44 CET

DUNA TV 2009 október 26-án, hétfőn 20:55-kor bemutatja

"ÉGIEK ÉS FÖLDIEK"

című 60 perces dokumentumfilmet.

"Beleszerettem egy ezeréves erdélyi falu nehéz életébe, a sok vihart
megszenvedett közösség kemény küzdelmébe, nagyszerű emberek hitébe,
szorgalmába, vállalkozó kedvébe és ősi hagyományaikat ápoló, kimagasló
tehetségébe, majd megpróbáltam mindezt úgy ábrázolni, hogy a világ
bármely táján beépülhessen ez a szeretet a nézők lelkébe."

Ezekkel a szavakkal ajánlotta a rendező a szülőfalujáról,
Magyarlapádról készült filmet, amelyet hosszú éveken át forgatott.

Rendező:  Sipos István

Forgatókönyvíró:  Sipos István

Operatőr:  Halász Gábor